„Cyberbezpieczny Samorząd” przedłużony
W ramach programu wnioskodawcy mogą ubiegać się o środki na:
• wdrożenie lub aktualizację w JST polityk bezpieczeństwa informacji (SZBI),
• wdrożenie w JST środków zarządzania ryzykiem w cyberbezpieczeństwie,
• wdrożenie w JST mechanizmów i środków zwiększających odporność na ataki z cyberprzestrzeni,
• podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji personelu JST kluczowego z punktu widzenia SZBI wdrożonego w urzędzie,
• przeprowadzenie w JST audytów SZBI potwierdzających uzyskanie wyższego poziomu odporności na cyberzagrożenia.
Wniosek o przyznanie grantu należy wypełnić za pomocą systemu LSI, zamieszczonego na stronie internetowej konkursu pod adresem: www.gov.pl/cppc/cyberbezpieczny-samorzad.
Wnioskodawca ma możliwość wycofania wniosku o przyznanie grantu, przesyłając za pośrednictwem LSI pismo z informacją o wycofaniu z Konkursu Grantowego, podpisane elektronicznie zgodnie z reprezentacją wnioskodawcy.
Należy zauważyć, że wnioskodawca ma możliwość zwrócenia się z pisemną prośbą do operatora za pośrednictwem LSI o przywrócenie terminu na złożenie wniosku o przyznanie grantu w przypadku wystąpienia problemów technicznych w LSI, uniemożliwiających złożenie ww. wniosku w okresie trwania naboru wniosków. Wnioskodawca zobowiązany jest wówczas do uprawdopodobnienia, że niezłożenie prawidłowo wypełnionego wniosku nastąpiło bez jego winy, a przyczyną była niemożność złożenia stosownej dokumentacji z uwagi na problemy techniczne, które wystąpiły w aplikacji służącej do kompleksowej obsługi wniosków grantowych. Wraz z wnioskiem o przywrócenie terminu, wnioskodawca zobligowany jest przesłać wniosek o przyznanie grantu.
Regulamin konkursu:
https://www.gov.pl/attachment/651883f0-cc24-4877-89ea-f41db20d1308