Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się m. in.:
– Jak rozpoznawać i reagować na sytuacje stresowe?
– Jak postępować wobec agresywnych osób?
– Na jakie zachowania Klienta należy zwracać uwagę?
– Jakie są techniki deeskalacji oraz jak je stosować w trudnych sytuacjach z Klientem.
– Jakie są zasady prenegocjacji.
– Jak postępować w kontakcie z osobami zaburzonymi psychicznie.
Ważne! Jest to szkolenie z zakresu bezpieczeństwa pracownika socjalnego, dlatego też jest zgodne z wymogiem ustawowym wprowadzonym przez nowelizację Ustawy o pomocy społecznej z 2021 r.
✍Temat:
„Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych”
📅Termin:
21.03.2024. 🕐 Godz.: od 09.00 do 12.00. Szkolenie na żywo.
💸Cena:
330 zł brutto. UWAGA! Rabat 10%! Cena po rabacie wynosi: 297 zł brutto za pierwszą zgłoszoną osobę z jednostki, 90 zł brutto za każdą kolejną. Żeby skorzystać z rabatu, należy wpisać hasło: “OPS rabat 10%” w rubryce “kod rabatowy” w formularzu rejestracyjnym.
👉 Link do rejestracji:
Program szkolenia:
1. Stres w sytuacji zagrożenia.
2. Diagnozowanie symptomów zagrożenia oraz modele reakcji na wydarzenia zagrażające zdrowiu i życiu.
3. Komunikacja w kontakcie z klientem.
4. Reagowanie na niestandardowe zachowania osób.
5. Deeskalacja – techniki przeciwdziałania przemocy w sytuacji kryzysowej.
6. „Prenegocjacje” w sytuacjach kryzysowych.
Prowadzący szkolenie:
Radosław Maniecki – psycholog policyjny, interwent kryzysowy, trener i wykładowca, specjalizujący się w szeroko rozumianej psychoedukacji, psychologii bezpieczeństwa, doradztwie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
🎥Poznaj naszego eksperta! Zapraszamy do zapoznania się z fragmentem szkolenia dostępnym na YT: Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientem.
Materiały poszkoleniowe:
💻dostęp do nagranego webinaru, który będzie można odtworzyć w dowolnym momencie w ciągu 30 dni od przeprowadzonego szkolenia
📜certyfikat w wersji elektronicznej (w formacie PDF), wysłany na adresy e-mail podane w zgłoszeniu.
Sprawy organizacyjne:
Jest to szkolenie na żywo, składające się z dwóch części. Eksperckiego omówienia zmian w części pierwszej oraz odpowiedzi na pytania uczestników w części drugiej.
🔎Więcej informacji o naszej ofercie szkoleniowej znajdą Państwo na stronie
internetowej: www.szkolenia.expert oraz profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/szkolenia.expert.
Dane kontaktowe:
Aleksandra Samoraj
Opiekun Klienta
tel.: 789 324 392
[email protected]
Izabela Orlikowska
Manager ds. szkoleń i rozwoju
tel.: 690 300 482
[email protected]
Organizator szkolenia:
Sophia Online ul. Wesoła 1/3 32-050 Skawina;
NIP: 6561852057; www.szkolenia.expert