Szkolenia      

Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych

Zapraszamy do udziału w szkoleniu online, pt. „Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych”, które na żywo 21 marca (czwartek) br. w godz. 9.00 – 12.00 poprowadzi psycholog policyjny pan Radosław Maniecki.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się m. in.:

– Jak rozpoznawać i reagować na sytuacje stresowe?
– Jak postępować wobec agresywnych osób?
– Na jakie zachowania Klienta należy zwracać uwagę?
– Jakie są techniki deeskalacji oraz jak je stosować w trudnych sytuacjach z Klientem.
– Jakie są zasady prenegocjacji.
– Jak postępować w kontakcie z osobami zaburzonymi psychicznie.

Ważne! Jest to szkolenie z zakresu bezpieczeństwa pracownika socjalnego, dlatego też jest zgodne z wymogiem ustawowym wprowadzonym przez nowelizację Ustawy o pomocy społecznej z 2021 r.

✍Temat:

„Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych”

📅Termin:

21.03.2024. 🕐 Godz.: od 09.00 do 12.00. Szkolenie na żywo.

💸Cena:

330 zł brutto. UWAGA! Rabat 10%! Cena po rabacie wynosi: 297 zł brutto za pierwszą zgłoszoną osobę z jednostki, 90 zł brutto za każdą kolejną. Żeby skorzystać z rabatu, należy wpisać hasło: “OPS rabat 10%” w rubryce “kod rabatowy” w formularzu rejestracyjnym.

👉 Link do rejestracji:

FORMULARZ REJESTRACYJNY

Program szkolenia:

1. Stres w sytuacji zagrożenia.
2. Diagnozowanie symptomów zagrożenia oraz modele reakcji na wydarzenia zagrażające zdrowiu i życiu.
3. Komunikacja w kontakcie z klientem.
4. Reagowanie na niestandardowe zachowania osób.
5. Deeskalacja – techniki przeciwdziałania przemocy w sytuacji kryzysowej.
6. „Prenegocjacje” w sytuacjach kryzysowych.

Prowadzący szkolenie:

Radosław Maniecki – psycholog policyjny, interwent kryzysowy, trener i wykładowca, specjalizujący się w szeroko rozumianej psychoedukacji, psychologii bezpieczeństwa, doradztwie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

🎥Poznaj naszego eksperta! Zapraszamy do zapoznania się z fragmentem szkolenia dostępnym na YT: Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Klientem.

Materiały poszkoleniowe:

💻dostęp do nagranego webinaru, który będzie można odtworzyć w dowolnym momencie w ciągu 30 dni od przeprowadzonego szkolenia
📜certyfikat w wersji elektronicznej (w formacie PDF), wysłany na adresy e-mail podane w zgłoszeniu.

Sprawy organizacyjne:

Jest to szkolenie na żywo, składające się z dwóch części. Eksperckiego omówienia zmian w części pierwszej oraz odpowiedzi na pytania uczestników w części drugiej.

🔎Więcej informacji o naszej ofercie szkoleniowej znajdą Państwo na stronie
internetowej: www.szkolenia.expert oraz profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/szkolenia.expert.

Dane kontaktowe:

Aleksandra Samoraj
Opiekun Klienta
tel.: 789 324 392
[email protected]

Izabela Orlikowska
Manager ds. szkoleń i rozwoju
tel.: 690 300 482
[email protected]

Organizator szkolenia:

Sophia Online ul. Wesoła 1/3 32-050 Skawina;
NIP: 6561852057; www.szkolenia.expert

Komentarze Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych (0)

      1 + 2 = ?    

ZOBACZ PODOBNE

Charakter wykonawczy rozporządzenia w świetle wymagań Konstytucji - webinarium

Praca z trudnym klientem – jak radzić sobie z „gadzim mózgiem” u siebie i u klienta oraz jak wzmacniać „szczęśliwy mózg” – bezpłatny webinar

23 stycznia 2023      TAGI:      
Zapraszamy na bezpłatny webinar prowadzony przez panią Iwonę Klimowicz. Tytuł wydarzenia: Praca...»
Trudny klient

Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych? Szkolenie online.

05 grudnia 2023      TAGI:      
Zapraszamy do udziału w szkoleniu online, pt. "Trudny klient lub podopieczny? Jak radzić...»
Jak tworzyć Strategię Rozwiązywania Problemów Społecznych by nie była pułkownikiem i spełniała wymogi prawa.

Spotkanie z ekspertem dla kadry zarządzającej OPS i CUS: Jak tworzyć Strategię Rozwiązywania Problemów Społecznych? [bezpłatny webinar]

02 lipca 2024      TAGI:      
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze z cyklu "Spotkanie z ekspertem", który...»
Bezpieczeństwo osobiste pracowników socjalnych

Bezpieczeństwo osobiste pracowników socjalnych. Szkolenie online.

27 czerwca 2024      TAGI:      
Mając na uwadze ustawowy wymóg, jak również rzeczywistą potrzebę działania narzecz...»
Dodatek „1000 zł” dla pracowników pomocy społecznej

Dodatek „1000 zł” dla pracowników pomocy społecznej (bezpłatne szkolenie online)

05 czerwca 2024      TAGI:      
Nowelizacja ustawy o pomocy społecznej wprowadza mechanizm dodatków do wynagrodzeń...»